torsdag 16 augusti 2007

Var är revolutionen?

Inte här

Inte här heller



Men här är de!

När jag tog det översta kortet strömmade hundratals energiska, tuffa och unga festivalbesökande medborgare förbi bakom mig. Med betoning på förbi. Det är så beige att vara arrangör då! Man ser dem. Redo för rocknroll – för att hänga, snacka, tapetsera sig och stan med slogans. Nån annanstans. Hur klättrar man över ockupationsmuren mellan tältjam och workshop, konsert och demonstration? Vad gör man för feeeel? Energi o kreativitet hitåt! Tipsa!

Länk-tips: Westanders PR-handbok! Kolla ”Praktiska tips”:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Därför att när man kommit till en festival så har man ett syfte; lyssna på musik och umgås. Jag tror det är alldeles galet att tro att man då kan locka med seminarium i traditionell folkbildningsring.

Jag skrev först en annan kommentar innan jag läst ditt inlägg ordentligt (ha ha) du gör som du vill med den, den blev lite lustig i det här sammanhanget.

Det går alltså inte att länka till min blogg härifrån, synd.

Annaa M

http//:annaamattsson.blogg.se

Pernilla sa...

men! nu vill jag ju se din första kommentar!

och hm, men jag vägrar att tro att det är omöjligt att samla folk att snacka om viktiga saker, men visst det är nåt med den där ringen av stolar i ett konferensrum... det måste bort.